Pages

Sunday 10 November 2013

Lukis Lukis


Sekarang saya sedang belajar degree dalam bidang Illustration or perkataan pasar 'lukis lukis'

OMG, I still can't believe now that I actually doing my degree. Me, degree ! !? I am not a child anymore =( *okay tiba2 emo*

Minggu lepas hari khamis was my 1st day join kelas ni. Tajuk dia Context of Practice atau senang cerita saya belajar tentang the history of art atau art theory.

Ala kelas tu ade la dalam 2 jam. I don't know why tapi, jam berjalan dengan perlahanye (maybe sebab saya tak paham apa yang dibahaskan oleh lecturer. Lost sekejap LOL).

Tapi.. Haaa ini yang menarik  ni. Saya perasan, budak2 course saya ni kalau dia orang dah boring dengar lecture tu, dia akan start lukis. Mula la tangan menari atas kertas. - sesuai la denagn course kami, 'lukis lukis'

Unusual jugak la sebab biasanya orang sekarang kalau boring mesti bukak phone.

Doakan saya please. Esok first day masuk studio. Nervous pulak nak buat kawan baru. Huhu.
I dislike making new friends. Susah kut T.T

----- Tarbiyyah Kematangan dari Allah-----

No comments: