Pages

Thursday 2 May 2013

Isobel Henry

Saya dan Isobel
Nama dia Isobel Henry (Izzi). Antara kawan baik saya di college.
Kami kenal tahun 2010 when we did Btec in Art& Design at Leeds College of Art
Kami memang kamcing gila. Bila dah start sembang tu jangan harap la nak berhenti. Sekali sembang 2/3 jam jugak.

Tapi part yang paling saya sedih bila September ini kami akan berpisah.
Dia pergi ke University of Edinburgh doing a degree in Photography and saya akan duduk Leeds untuk study Illustration.

Saya selalu lepak dekat rumah dia, dekat satu city yang kecil bernama Pudsey
Jumpa emak, ayah, adik perempuan dan kucing dia yang comel bernama Hephzibah.

Pernah sekali saya masak kari, sayur goreng, kek batik untuk keluarga dia. Mereka suka.
Mak dia pernah ajar saya knitting (ala jahit scarf mcm orang tua dekat UK selalu buat tu)

Nak dipendikan cerita saya dan keluarga dia memang rapat.
Mesti saya rindu nak hang out with Izzi dan family dia especially kucing dia yang comel itu !

No comments: